Szeretettel köszöntelek a VARÁZSLATOS VIRÁGOK LAKÁSBAN-ERKÉLYEN közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, cikkeket írhatsz. Szeretettel fogadunk: Ica.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
VARÁZSLATOS VIRÁGOK LAKÁSBAN-ERKÉLYEN vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a VARÁZSLATOS VIRÁGOK LAKÁSBAN-ERKÉLYEN közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, cikkeket írhatsz. Szeretettel fogadunk: Ica.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
VARÁZSLATOS VIRÁGOK LAKÁSBAN-ERKÉLYEN vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a VARÁZSLATOS VIRÁGOK LAKÁSBAN-ERKÉLYEN közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, cikkeket írhatsz. Szeretettel fogadunk: Ica.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
VARÁZSLATOS VIRÁGOK LAKÁSBAN-ERKÉLYEN vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a VARÁZSLATOS VIRÁGOK LAKÁSBAN-ERKÉLYEN közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, cikkeket írhatsz. Szeretettel fogadunk: Ica.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
VARÁZSLATOS VIRÁGOK LAKÁSBAN-ERKÉLYEN vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Egyed Józsefné indította 12 éve
Kedves Klubtársaim, számos olyan figyelmeztető infót kapunk üzenetként, amiket érdemes megfontolni. Írjuk le ide, társaink figyelmeztetésére. Margó
Hozzászólások eddig: 28
Egyed Józsefné üzente 9 éve
Bróker-cégek botrányai:
http://honismeret.network.hu/blog/ez-itt-az-en-hazam-cikkei/broker-cegek-botranyai
Ezért ne dőlj be az átlagos hozamoknál lényegesen magasabbal kecsegtető ajánlásoknak. Margó
Egyed Józsefné üzente 10 éve
LÉGY NAGYON ÓVATOS, ELŐZD MEG A NAGY BAJT...
Interneten ismerkedett meg áldozatával a zuglói gyilkos
Hír24
2014. SZEPTEMBER 15. 11:2824 16
A rendőrség egy 31 éves férfit gyanúsít. A táskájában gyakorlatilag "megtalálták az egész helyszínt". A nő laptopja és pénze is nála volt.
Értékei miatt ölték meg azt a 47 éves zuglói nőt, akinek holttestére pénteken találtak rá Kalapács utcai otthonában – közölte a rendőrség hétfői sajtótájékoztatóján. Részleteket nem hoztak nyilvánosságra az ügyről, csak annyit árultak el, hogy egy 31 éves férfit gyanúsítanak, aki interneten ismerkedett meg áldozatával.
A fiatalembert vasárnap kapták el, és - ahogy fogalmaztak – a táskájában megtalálták az egész helyszínt. A nő laptopja és pénze is nála volt. Kihallgatásán beismerő vallomást tett.
A gyilkos eszközről, illetve arról, hogy az asszony milyen céllal ismerkedett meg támadójával, nem beszéltek.
A fia már napok óta hiába hívta, nem tudott beszélni vele. Végül pénteken kihívta a rendőrséget, és végül a tűzoltók törték be az ajtót. A lap szerint vérfoltok voltak a küszöbnél, és a lakásajtóig pedig „mintha vércsík húzódna a kaputól".
Társkeresés, betörők, lakásmaffia - tanácsok
A közösségi média és a netes társkeresők egyre több embert hódítanak meg, miközben rengetegen nincsenek tisztában a nyilvánosság és a net jelentette kockázatokkal. Betörők is szereznek tippeket a facebookról, ezért pl. sem a drága otthoni vagyontárgyakat nem érdemes kiposztolni, sem azt, hogy mikor mennyi időre megyünk szabadságra.
De a társkeresőknél is rengeteg lehet az átverés – szélhámosok, bűnözők férkőzhetnek a bizalmunkba könnyedén. Ezért mindig legyünk észnél, gondoljuk át, a másik fél információi mennyire lehetnek igazak, és ha egy első randin a valóság nagyon elütne a virtuális személytől, legalábbis legyünk résen – betörők és a lakásmaffia is regisztrál a társkereső oldalakon. Bármennyire is legyezgeti a hiúságunkat, egy tökéletes partnerjelölt feltűnésekor se hulljunk bele az első alkalommal a karjaiba, hanem várjunk, legyünk óvatosak.
Pénzről ne beszéljünk egy ilyen kapcsolat elején, és érdemes megosztani egy baráttal az új kapcsolat részleteit, hogy egy külső szem is rálásson, így nem maradunk kontroll nélkül. Első randit csak nyilvános helyre beszéljünk meg.
Egyed Józsefné üzente 10 éve
Székely István üzente 10 éve
Igen Én is voltam már jó pár ilyen termék bemutatón, mert legyen bármi a neve amivel meghívnak a végeredmény a termék eladása és nem akármilyen áron. Na nem kell megijedni mert nem dőltem be a link dumájuknak mert csak az van. Egyszóval még nem vásároltam tőlük még semmit se. Kaptam különböző ajándékokat, telefont, ebédet stb. pedig nagyon sokat vitában szálltam velük. Érdekes még a meghívottak is sokszor rossz szemmel néztek rám, mert annyira meg tudták győzni őket. Végül is mind ezeket a termékeket akár negyed áron is meglehet kapni szakboltokban és még a minősége is meg a garancia is biztosítottabb mint náluk. Sokat tudnék mesélni még, de röviden csak ennyit tanácsolnék ha el is megyünk egy ilyen bemutatóra, csak azért tegyük mert ráérünk vagy csak az ajándékért, esetleg a hec kedvéért, de vásárolni még akkor sem ajánlom ha villával forgatjuk a pénzünket a padláson. Üdv mindenkinek.
Katonáné Margit üzente 10 éve
Kamu-egészségvizsgálattal verik át az időseket
Hír24 2014. június 24. 09:39
Az egészségnapoknak álcázott termékbemutatókon csak az az egy eszköz segíthet pont azon az egészségügyi problémán, amit a meghívott nyugdíjasnál megállapítottak – írja a Napi.hu az új módszerekről.
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) figyelmeztetése szerint az elmúlt napokban ugrásszerűen megnőtt a koruknál fogva hiszékenyebb és kiszolgáltatottabb fogyasztókat célzó árubemutatókkal kapcsolatos fogyasztói panaszok száma – derül ki a Napi.hu cikkéből.
Rámenősebbek lettek
A módszer mindegyiküknél azonos: egészségügyi vizsgálatra invitálják őket, majd egy viszonylag „súlyos" diagnózist közölnek, melyre megoldást kizárólag a több százezer forint értékű eszköz megvásárlása jelenthet. A 14 napos elállási jog fogyasztói érvényesítését is általában - jogszerűtlenül - megtagadják.
Ráadásul egyre rámenősebben vadásznak az áldozatokra. Míg eddig inkább szórólap útján hívták meg az érdeklődőket a különböző - rendszerint utazással egybekötött - termékbemutatókra, addig a legújabb trend szerint személyre szóló meghívók, telefonos megkeresések és utcai leszólítások váltak meghatározóvá - állítja az NFH.
Szigorodtak a szabályok
Az elsőre egészségügyi vizsgálatnak tűnő árubemutatók - szinte kivétel nélkül - a magasabb árkategóriát képviselő termékek bemutatására fókuszálnak, amelyek többnyire hűtő-fűtő-légtisztító berendezések, vízszűrő, illetve -tisztító készülékek, továbbá infralámpák, masszázsfotelek, különböző mágnesterápiás eszközök, valamint edénykészletek. Ezen termékek betegséget gyógyító/megelőző tulajdonságait - a hatósági ellenőrzések tapasztalatai szerint - minden második esetben megtévesztő módon állítják.
A fogyasztóvédők fontos jogszabályi változásokra hívják fel a figyelmet. A termékbemutatókat ugyanis már azokat megelőzően bejelentési kötelezettség terheli. A koruk, hiszékenységük miatt kiszolgáltatott fogyasztókat érintő jogsértések esetén pedig a fogyasztóvédelmi hatóság kötelező bírságot szab ki.
Egyed Józsefné üzente 11 éve
Figyelem! Így lopnak a hipermarket parkolókban
2013. augusztus 22., csütörtök 17:02
Készpénz, mobiltelefon, bankkártyák és személyi okmányok voltak a táskában, amit egy hipermarket parkolójában loptak el.
Csak néhány percre hagyta nyitva gépkocsijának első két ajtaját egy helyi férfi az egyik veszprémi hipermarket parkolójában. Amíg a kocsijába pakolt egy szemfüles tolvaj kivette a jobb lábtérben elhelyezett táskáját. Hiába kiabált segítségért, a tettes pillanatok alatt beszállt három társa mellé a közelben várakozó bordó színű autóba, amellyel aztán elhajtottak. A beszerzett adatok alapján a megye környező településeinek rendőrei nagy erőkkel indultak az elkövetők nyomára. Később el is kapták a tolvajokat és előállították őket a rendőrkapitányságon.
/Gondolj bele, sosem zárjuk addig a kocsi ajtaját, míg a csomagtartóba pakolunk, ilyen módszerrel akkor is meglophatnak, ha nincs kitárva. Margó/
Katonáné Margit üzente 11 éve
Tízmilliókat csalt el a banki ügyintéző: nyugdíjasok számláját csapolta meg
2013. május 23., csütörtök 15:12
Másfél éven keresztül csapolta meg idős ügyfelei bankszámláját egy kaposvári banki ügyintéző. H. Tímea a férjét akarta visszaszerezni, a pénzből többek között megcsináltatta a mellét, és luxusautót vett.
Van olyan családtagja, akinek kifolyik a kezéből a pénz?
Ajándékozza meg azzal, amire valóban szüksége van! Háztartási pénzkezelés alapfokon - a Pénzcentrum Akadémia új tanfolyama, ahol 3x6 óra alatt új szemszögből mutatjuk be a pénzt, hogy a költekezést a gazdálkodás válthassa fel!
Múlt héten egy belső ellenőrzés után derült, hogy közel húszmillió forintot lopott el ügyfeleitől az UniCredit Bank egyik kaposvári ügyintézője.
A Bors csütörtöki információi szerint a 40 éves H. Tímea 2011-től kis tételekben utalta át az összegeket édesapja bankszámlájára. Az asszony taktikája az volt, hogy az idős, internetbankkal nem rendelkező, tehetős ügyfelek nevében aktiválta az internetbank alkalmazást. Értesítési telefonszámnak sajátját adta meg, ezért az ügyfeleknek nem tűntek fel a tranzakciók.
A pénzt az apja számlájára küldte, ahonnan a sajátjára utalta tovább. A Bors értesülése szerint a nő a pénzt luxusdolgokra költötte, köztük nagy értékű autót vásárolt, és megcsináltatta a mellét. A bankban többeknek feltűnt a szép arcú nő hirtelen meggazdagodása, amit Tímea azzal magyarázott, hogy nagyobb összeget örökölt. Az esetben egy különös magánéleti szál is helyet kapott: az asszonyt korábban elhagyta a férje, de ebbe nem nyugodott bele, mindenáron vissza akarta szerezni, ezért volt szüksége a műtétre, a drága autóra.
A bank az asszony ellen feljelentést tett a rendőrségen. H. Tímea csaknem kétmillió forintot rögtön visszaadott, a maradék pénzt már elköltötte. A rendőrségre a feljelentés még nem érkezett meg, legalábbis tegnap azt közölték, hogy nincs ilyen ügyben eljárás. H. Tímea így egyelőre szabadlábon van.
UniCredit: kártérítést kapnak a sértettek
A Pénzcentrum.hu az ügyben megkereste az UniCredit Bankot. A pénzintézet tájékoztatása szerint egy elektronikus kontrollrendszert működtetnek, kifejezetten a gyanús esetek kiszűrésére. Ez adott jelzést, ami alapján azonnal vizsgálatot indítottak, és ez rövid időn belül igazolta is a gyanút.
Ezt követően szintén haladéktalanul megtörtént az elkövető felelősségre vonása, illetve döntöttek a hatóságok bevonásáról. A bank maga kereste meg a sértetteket (akiknek száma egy kézen megszámolható), tájékoztatta őket a történtekről, és a pontos tényfeltárást követően már intézkedtek teljes kártérítésükről is.
Pénzcentrum vélemény
Nem könnyű védekezni az ilyen csalások ellen - igaz, nagyon ritkán hallunk olyat, hogy egy banki ügyintéző károsítson meg ügyfeleket. Ha van netbankunk, ha nincs, érdemes gyakran leellenőrizni saját magunk- vagy idős hozzátartozóink, rokonaink- bankszámlakivonatát, illetve sms-értesítést beállítani, amely jelzi, ha tranzakció történt bankszámlánkon.
Katonáné Margit üzente 11 éve
Figyelem! Itt a legújabb átverés: a neten keresik áldozatukat a csalók.
A Szerencsejáték Zrt. hívta fel a figyelmet arra a csalássorozatra, amellyel több mobil-előfizetőt is megkárosítottak az elmúlt hetekben.
A csaló az interneten keresi meg áldozatait és egy bónuszprogramban való részvételre buzdítja őket. Az ígéret szerint egy SMS-t kell csak küldeni, ezzel az érintett személy részt vesz a T-Mobile bónuszprogramjában és 20 000 Ft-ot jóváírnak a mobil egyenlegén. Ehhez a "FELTOLT MC 20000" üzenetet kell elküldeni a 1756-os számra.
Ez a szám a Szerencsejáték Zrt. egyenlegfeltöltésre szolgáló telefonszáma, vagyis nem hogy jóváírás nem történik a mobilegyenlegre, de a csaló 20 000 Ft-tal károsítja meg áldozatát, és ennyivel növeli saját egyenlegét a Szerencsejáték Zrt. online fogadási oldalán. Azt a regisztrációt, amire a panaszok szerinti feltöltések történtek, töröltük, az esettel kapcsolatban pedig büntetőeljárás van folyamatban. Az esetleges további csalásokat csak az érintett által tett panasz bejelentését követően tudjuk vizsgálni.
A társaság tájékoztatása szerint ők a hivatalos akcióiról, esetleges bónuszprogramokról kizárólag saját honlapjukon, a SzerencseMix című kiadványában, Facebook-oldalukon, óriásplakátokon és országos napilapokban tesznek közzé felhívást.
Egyed Józsefné üzente 11 éve
Néhány tanács az eset kapcsán, melyeket jegyezünk meg a saját érdekünkben:
1. Őrizd meg az email fiókodban azt az első levelet, melyet a kártya-kibocsátó ügyfélszolgálata kiküld neked ara vonatkozóan, hogy Te milyen típusú és számú kártya tulajdonosa lettél.
2. Ezekkel a vásárlói kártyákkal kapcsolatos emailek, levelek típusa, formája /szín, mintázat…/ megegyezik az első levéllel és az adott kibocsátóra jellemző, így természetesen a feladó jelölése, email-címe is.
3. Az ügyfélszolgálatok SOSEM KÉRNEK TŐLÜNK ADATOKAT, SZÁMLASZÁMOKAT PIN-KÓDOKAT, FŐLEG NEM EMELTDÍJAS /90-es/ TELEFONSZÁMRA!!! Mindig a kártyánkon megadott elérhetőségeket használják.
4. Hitelkártyához kötődő vásárlói kártyával kapcsolatos pénzügyi teendőket nem a kereskedőlánc, hanem annak a bankja intézi. Egy bank sem kér tőled adatokat telefonon v. levélben, /PIN-kódot SEHOGYSEM!!!/ és főleg NEM AD MEG SZÁMLASZÁMOT, AHOVÁ RENDEZHETNÉD AZ ESETLEGES RÉSZLET-TARTOZÁSODAT!!! A Te számlaszámodat és azonosító adataidat a hitelszerződéseden találod.
5. Akkor is hívd fel telefonon, vagy küldj emailt arra az ügyfélszolgálatra, amelytől a vásárlói kártyádra vonatkozó első levelet kaptad, ha a később kapott levél nem válik ránézésre gyanússá. Ők visszaigazolják a levél valódiságát, vagy, ha nem ők küldték ki, - ezzel megakadályozod, hogy önmagadat és még egy csomó embert átverjenek az ilyen jellegű bűnözők.
Szívleljük meg. Margó
Egyed Józsefné üzente 11 éve
Megkaptam a választ a SuperShop ügyfélszolgálatától. Íme:
Tisztelt Hölgyem !
Köszönjük levelét!
Tájékoztatjuk, hogy az elmúlt napokban ismeretlen tettesek a SuperShop Kft. nevével visszaélve kéretlen leveleket küldenek ki. A levélben 500.000 Ft értékű élelmiszer utalvány nyereményt ígérnek a címzettnek, akit emelt díjas SMS küldésére biztatnak.
A szervező semmilyen módon nem kötődik a SuperShop Kft.-hez, kérjük, a levelet törölje. Az elkövetők visszaélnek a SuperShop nevével, ezért a szükséges jogi lépéseket megtesszük.
Tisztelettel:
Kertes Katalin
Ügyfélszolgálati munkatárs
SuperShop Kft
Tel: +36 1 481 60 00
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás